onsdag 3 juni 2009

i brist på annat så.

pokern fortsätter gå åt helvete så jag försöker hålla mig undan.. :)

Så istället slaskar vi rätt friskt på youtube istället, där finns många gamla godbitar som vi bara måste dela med oss av här på bloggen ! yaaay... Rock and Roll life style eh.. :P



klippet ovan är från en underbar sida som helt enkelt kör en neverending loop med samma tema, kan va bra att fördriva tiden med om man inte har nåt bättre för sig :)


För övrigt alldeles för lite bilder här i bloggen, eller hur! Nedan är en bild på vår favoritålare, frågan är ju bara va Fan han håller på med :D

nån som kan gissa? :P

3 kommentarer:

  1. De mest sannolika förklaringarna till denna pose är att jag druckit några goda goda ale:ar förmkt på Picken en måndagkväll för att därefter, a: sjunga/vråla "bohemian rhapsody" så likt freddie mustaschkungen mercury som möjligt, eller b: hiva en lång bräda så långt upp jag någonsin kan.. vilket iofs kan vara ungefär samma sak..

    SvaraRadera
  2. tycker alternativ b, verkar snudd på plankat, frågan är bara varifrån...

    SvaraRadera
  3. och om jag inte missminner mig så hade du en rätt mäktig musche då när det begav sig.. så varför inte liksom :)

    SvaraRadera