tisdag 9 juni 2009

Romeo Olsson!

Helt gått igång på en Varan-TV frossa ikväll!!

Nedan följer ett utdrag av mästerverk från allas vår hjälte Romeo Olsson (ja iaf de jag hitills hittat :))

Vem är ni?
"Vem är Ni - undrar Jag och vem är Jag - undrar Ni? Jag är en konstnär som besitter stora kunskaper som jag vill lära ut till er. Jag är som en anka och ni är mina ägg. Idag skall jag ruva er och i kväll, då kläcks ni och då är ni ankungar"

EKG
"EKG - vad är det? E som i ensamhet, erosion och erotik K som i Kalmar och Ku Kux Klan och G som i Gurra G i Just D som i decivon som i P som i skum man har det i slidan när man är klar och i stjärten om man är karl; men EKG - vad är det?"

Harmynt
"Harmynt - vad är det? En hare som springer och hoppar på gräset och ängarna, och mynt, runda, guldiga eller i silver; men harmynt - vad är det?"

Mannen som fes mig i ansiktet
”Jag mötte en man igår. Han kom gående över de smaragdgröna kullarna i Brösarp. Likt en ängel uppenbarade han sig framför mig, tryckte min hand och bad mig sitta ner. Han sade att han vandrat från Smygehuk, och att han kommit för att fisa mig i ansiktet. Jag ryggade tillbaka, men inom bråkdelen av en tiotusendels sekund fann jag mig liggande på marken med hans snövita skinkor smärtsamt nära mitt anlete. Sakta, sakta förde han dem närmare och närmare mig; precis så nära att hans ringmuskel nästintill snuddade vid min vibrerande nästipp. Sedan låg vi så i flera minuter och bara andades. Och sedan fes han. Det var som om jag försvann för ett ögonblick och när jag vaknade igen då var han försvunnen. Jag tror mig ibland se honom komma gående längs landsvägen, tycker mig ibland höra ljudet av hans varma luft mot min kind. Men han är borta, borta likt en vind.”

Mitt Haväng
Haväng vad är det? Jo det är en strand och ett hav och en himmel som blå. Jag gick där en vårmorgon, då fick jag plötsligt se nåt ligga och guppa där i vattenbrynet. Ja precis därnere i vattenbrynet där hav och strand möts. Jag gick närmare och tittade efter. Det var en tidning. Den var alldeles skrynklig av all vind och blåst. Jag tog upp den och vek försiktigt upp det första bladet. Där var en kvinna som blottade sin barm, jag styvnade.På nästa sida var det en flicka som ogenerat fläkte upp sitt sköte. Jag slöt ögonen och föreställde mig den fräna doften av fruktbarhetens mussla. På nästa sida uppenbarade sig åtta onanerande män. De stod i en cirkel och i mitten låg en ung mö som girigt tog åt sig av det vita guldet. Vi det här laget hade jag en ganska präktig ådrig erektion som vajade i den österlenska salthavsvinden... fyfan vilken upplevelse!

1 kommentar:

  1. Det där är några riktiga proffsdikter!! Vad ska man säga? Världsklass! Fruktbarhetens mussla.. My godd så bra

    SvaraRadera